آیا می توانید در دوران بارداری موهای خود را رنگ یا سفید کنید؟
نوشته شده توسط : سعید

 

تغییر رنگ موی فرد همیشه یکی از بهترین درمان های بی حوصلگی بوده است. و با خیر یکی از گسترده ترین عوارض جانبی ویروس کرونا ، تعجب آور نیست که مردم در این مدت از نظر اجتماعی رنگ موهای خود را به چپ و راست تغییر دهند.

نیازی به گفتن نیست که بارداری نه شما را از خلوص رد می کند و نه تمایل به ایجاد یک تغییر بزرگ زیبایی. به عنوان نمونه هیلاری داف را در نظر بگیرید. این بازیگر به تازگی کلیپ های ویدئویی را در استوری های اینستاگرام خود را به اشتراک گذاشته است که در آن کل سر او با فویل پوشانده شده است به دلیل رنگ آمیزی ها شما را سفید می کند و ایده آل برای رنگ آبی است که رنگ آن را ایجاد می کند می کند وی اظهار داشت که چه مشتری خوبی دارد ، فقط یک بار از خواب برخاست و به دستشویی رفت زیرا هشت ماه باردار است.

چند ابرو بالا انداخت. همه ما توصیه های متفاوتی را در مورد اینکه آیا سفید کردن و یا رنگ آمیزی موهای شما در صورت انتظار خوب است یا نه شنیده ایم. آیا ، آیا در واقع رنگ آمیزی موهای شما در دوران بارداری بی خطر است؟ به گفته کارشناسان ، پاسخ بله یا خیر ساده نیست.

 

آیا ترکیبات موجود در درمان رنگ مو بدون خطر وجود دارد؟
زمانی وجود داشت که ترکیبات موجود در رنگها و مواد سفیدکننده بسیار مشکوک تر از امروز هستند. لورن استریچر ، استاد کلینیک زنان و زایمان می گوید: "وقتی سالها پیش می روند که به طور معمول به رنگهای مو نگاه کنند ، مواد شیمیایی سمی را نیز در اندروید و موارد دیگر را با مشکل روبرو کرده اند. و در حال حاضر ، این فقط نیست چنین نیست. " در دانشکده پزشکی فاینبرگ دانشگاه نورث وسترن. "آیا مواد سرطان زایی در آن وجود دارد؟ نه. مواردی وجود دارد که در بارداری مشکل ایجاد کند؟ خیر".

Aleha Aziz ، استادیار زنان و زایمان در دانشگاه کلمبیا ، موافق است که رنگ مو و سفید کننده معاصر در صورت استفاده از صحیح خطرات سلامتی ندارد. "مواد شیمیایی در رنگ مو به طور کلی تصور نمی شود مضر است ، و نشان می دهد که شما را جذب می کند سیستمیک از محصولات مو حداقل است ،" او می گوید جذابیت. "ممکن است به مقدار زیاد جفت برای آسیب رساندن به جنین بعید است."

استرایچر می گوید: "هیچ یک از این موارد در دوران بارداری آزمایش نشده است و این آزمایش نیز باعث می شود." "هیچ کس نمی خواهد 10 هزار زن باردار را بردارد و همه آنها باید یک بار در ماه موهای خود را رنگ کنند و ببینند که آیا نوزاد خوب است."

 

چه زمانی امن ترین زمان در دوران بارداری برای سفید شدن یا رنگ آمیزی موهای شما است؟
اگر هیچ مدرک قطعی مبنی بر ضرر رساندن رنگ مو یا سفید کننده برای مادر یا جنین در هر مرحله از بارداری وجود ندارد ، اما ممکن است بخاطر 12 ماه اول بارداری تلاش کند تا باعث شود که جنین در این مدت اتفاق نیفتد. عزیز به آلوور می گوید: "به طور کلی ، مانند اکثر موارد در بارداری ، انتظار می رود بعد از سه ماه اول بارداری یا رنگ آمیزی مو توصیه شود." "پس از این دوره ، خطر آسیب رساندن مواد شیمیایی به جنین بسیار کم است."

استرایچر نیز توصیه می کند مشابه آن را به شما ارائه داده است. او می گوید: "اگر می خواهید موهای خود را رنگ کنید ، صبر کنید تا از سه ماه اول خارج شوید. شاید این کار را انجام دهید تا مقدار آن را انجام دهید." "اما من هرگز به مردم نگفته ام که موهای خود را رنگ نکنند."

 

آیا گزینه های رنگ آمیزی مو وجود دارد که ایمن تر از رنگ و سفید کننده سنتی باشد؟
این چیزی است که روی من نمی تواند باردار شود زیرا پوست سر جذب می شود مهم است ، به همین دلیل گزینه های گزینه ای است که می تواند در هنگام اشتیاق تغییر رنگ ذهن شما را راحت کند. عزیز می گوید: "برجسته سازی یا رنگ آمیزی موهای فرد با قرار دادن رنگ روی تارهای مو به گونه ای که به پوست سر دست نزند ، خطر را کاهش می دهد ، زیرا مواد شیمیایی فقط توسط جذب پوست می شود توسط پوست سر و جریان خون. "

عزیزم توضیح می دهد ، از آنجا که منافذ عمیقی در پوست سر وجود دارد و احتمال جذب داخلی دارد ، هر ماده شیمیایی کمتری وجود داشته باشد ، بهتر است. استفاده کنید ، او می گوید ، رنگهای گیاهی نیمه دائمی مانند حنا یک گزینه بی خطر است. اگر این موارد نیز به یک نگاه دقیق نیاز دارند. "اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید برچسب ها را بررسی کرده اید ، زیرا برخی از محصولات یا فرآورده های" طبیعی "می توانند به همان اندازه گزینه های مواد شیمیایی سنتی داشته باشند."

در نهایت ، انتخاب رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی مو در دوران بارداری با خود شما و میزان راحتی شما با آنچه که لازم شده است - و ناشناخته است. عزیز می گوید: "هیچ مدرکی وجود ندارد که سفید کننده مو یا مواد شیمیایی رنگ باعث نقایص مادرزادی ، سقط جنین یا عوارض دیگر شود ، به ویژه به مقدار زیاد استفاده شخصی می شود." "با این شرایط هیچ مطالعه ای ایمنی بی چون و چرا نشان نمی دهد."

 

لینک : https://is.gd/2uw6EQ





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: